קידום אורגני או קידום ממומן? חברת ביטמפ טכנולוגיות מספקת פתרונות לכל תחומי הפרסום והשיווק באינטרנט, כמו גם ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש.
קידום אורגני לעומת קידום ממומן
קידום בגוגל - על קצה המזלג
תוצאות החיפוש בגוגל מתחלקות לשני איזורי תצוגה והם:
1. קידום ממומן (קישורים ממומנים)
התוצאות הנמצאות מעל ומתחת לתוצאות האורגניות שבמרכז הדף וכל אחת מהן מסומנת כ "מודעה".
הסבר - PPC / קידום ממומן
הפרסום מתפקד ע"פ תקציב יומי אותו קובע הלקוח בהתאם לאפשרויותיו, ואת הסכום הנ"ל הלקוח משלם ישירות לגוגל בכרטיס האשראי שלו. מקדמי PPC מוסמכים מקימים ומנהלים את הקמפיין תמורת תשלום רבעוני המשולם לנו עבור העבודה היומיומית המושקעת בניהול מסע הפרסום.
2. קידום אתרים אורגני (מכונה גם קידום טבעי)
יתר התוצאות שבדפי תוצאות החיפוש, עשר תוצאות בכל דף, הקרויות התוצאות האורגניות.
הסבר - SEO / קידום אורגני
קידום אתרים אורגני הוא סיפור מורכב יותר שמטרתו לקדם את האתר בתוך רשימת התוצאות האורגניות על בסיס תוכן האתר ואלמנטים נוספים. הוא אינו כרוך בתשלום כלשהו לחברת גוגל עבור הקידום וכולו נעשה בעבודה סיזיפית של מקדמי אתרים מיומנים ומקצוענים.
ההבדלים העיקריים בין קידום ממומן לבין קידום אורגני:
- במהלך ביצוע קידום ממומן, מעבר לתשלום לחברת גוגל, סכום ההשקעה ההתחלתי נמוך והתוצאות מיידיות, אולם מיד עם הפסקת הפרסום האתר אינו מוצג אלא רק במקומו הטבעי בין יתר התוצאות האורגניות.
- במהלך ביצוע קידום אורגני סכום ההשקעה ההתחלתי גבוה והתוצאות מורגשות בהדרגה אך מרגע שהאתר קודם בתוך התוצאות האורגניות הוא ישאר במיקום הטבעי שלו ועלינו להשקיע סכום נמוך יותר בשימור ובשיפור התוצאות שהושגו מול המתחרים.