עיצוב דפי נחיתה אפקטיביים כולל אופטימיזציה להקטנת שיעורי העזיבה והגדלת ההחזר על ההשקעה. דף נחיתה יעיל אמור להוביל את המשתמש תוך 8 השניות הראשונות להחלטה להשאר באתר.
עיצוב דפי נחיתה
אופטימיזציה לדפי נחיתה (LPO)
חצי מהמשתמשים שמגיעים לדף אינטרנט לא מוכר עוזבים אותו, שישים וחמישה אחוז מהמשתמשים אינם משלימים את תהליך הקניה ושלושים אחוזים מגבשים רושם שלילי על אתרי החברות בהם בקרו. השבחת העיצוב והמבנה של דף הנחיתה כך שהמשתמש יקבל את מה שהוא מבקש במהירות וללא סיבוכים מיועדת לצמצם את הנתונים הללו.
הגדלת החזר על השקעה (ROI)
דף נחיתה יעיל אמור להוביל את המשתמש תוך 8 השניות הראשונות להחלטה להשאר באתר ולבצע את הפעולה אותה תכננו עבורו, פעולה שביצועה יגדיל את ההחזר שלנו על ההשקעה. הדרך היחידה ליצר משמעות תוך פחות מ 8 שניות היא פשטות ורוב המחקרים מדברים על דף מידע והנעה לפעולה הכולל כותרת וטקסט קצרים ותמונה גדולה.
מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא הדף אליו מופנה המבקר לאחר שלחץ על המודעה שלך במנועי החיפוש או בפרסומות כגון מודעות PPC.
לפיכך, חשוב ביותר שתוכנו של עמוד נחיתה יהיה תואם לטקסט המודעה שלך. אם המודעה שלך מתארת מוצר ספציפי, עמוד נחיתה יעיל יציג את אותו מוצר. אם המודעה שלך מתארת קטגוריה כללית, עמוד נחיתה תקין אמור להציג קטגוריה זו. בקיצור, עמוד נחיתה אמור לייצג את מה שמובטח במודעה המפנה אליו.
בעת ביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט ולעמוד הנחיתה שלך, עליך לשאוף: (1) שהתוכן יהיה יעיל, רלוונטי ואמין, וכן (2) שהניווט באתר שלך יהיה קל.
אם המשתמשים אינם מוצאים במהירות את מה שהם חיפשו בעקבות הלחיצה על המודעה שלך, הם יעזבו את האתר שלך מתוסכלים ויתכן שלא ישובו עוד לאתר שלך או שלא ילחצו על המודעות שלך בעתיד.
דפי נחיתה חייבים להיות קלים לניווט:
דפי נחיתה צריכים להציע ניווט ברור וקל, ולאפשר למבקרי האתר שלך למצוא בקלות סקירות כלליות ופרטים על המוצרים. דפי נחיתה מבלבלים לא יעודדו את המבקרים באתר שלך לבצע פעולות - כגון ביצוע רכישה - שבה אתה מעוניין. לשם כך, ספק למשתמשים נתיב קל לביצוע רכישה או לקבלת המוצר או ההצעה המופיעים במודעה שלך, וודא בניית דף נחיתה הנטען במהירות - פחות מארבע שניות, אם אפשר. טעינה אטית מרתיעה את המבקרים.