חברת ביטמפ טכנולוגיות מספקת שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) להשגת קידום אתרים במנועי חיפוש (קידום במנועי חיפוש). קרא את הנחיות גוגל בבחירת ספק שירותי אופטימיזציה.
אופטימיזציה לאתרים
קידום במנועי חיפוש
Search Engine Optimization - חוקי SEO
נרמול קוד:
- התאמה לתקן W3C
- הקצאת כותרות H1, H2 ותגי META.
- התאמת תגיות ALT
- שיפור היחס תגיות לעומת תוכן
- העלאת רמת הנגישות
נרמול תוכן:
- חקר מילות מפתח
- אופטימיזצית תוכן
- אופטימיזצית מבנה הקישורים הפנימיים
- בניית קישורים
- הפניות לקישורים הדדיים
הנחיות בבחירת ספק שירותי אופטימיזציה
מקורות: אתר גוגל ישראל
SEO הם ראשי תיבות של "Search Engine Optimization" (אופטימיזציה למנועי חיפוש) או Search Engine Optimizer (שירות אופטימיזציה למנועי חיפוש). ההחלטה להשתמש בשירות אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חשובה. היא עשויה לשפר את האתר ואת זמן השמירה שלך, אך היא גם עלולה לסכן את האתר ואת שמך הטוב. הקפד לבחון את היתרונות הפוטנציאליים וגם את הנזק שעלול להיגרם לאתר שלך בעקבות אופטימיזציה למנועי חיפוש שמבוצעת לעיתים באופן שגוי ע"י ספקים לא מיומנים של שירותי קידום אתרים למנועי חיפוש. ספקי SEO רבים וסוכנויות ויועצים אחרים מספקים שירותים שימושיים לבעלי אתרים, וביניהם:
- בדיקת התוכן או המבנה של האתר שלך
- מתן ייעוץ טכני בנושא פיתוח אתרים: למשל אירוח, הפניות מחדש, דפי שגיאה, שימוש ב-JavaScript
- פיתוח תוכן
- ניהול של מסעות פרסום מקוונים לפיתוח עסקי
- בדיקת מילות מפתח
- הדרכה בביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש
- מומחיות בשווקים ובאזורים גיאוגרפיים ספציפיים
זכור שלעתים קרובות דף תוצאות החיפוש של גוגל כולל גם תוצאות חיפוש רגילות ופרסומות בתשלום (שמופיעות תחת הכיתוב "קישורים ממומנים"). לפרסום עם גוגל לא תהיה כל השפעה על נוכחות האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. גוגל לא מקבלת לעולם כסף כדי לכלול או לדרג אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, וההופעה בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל אינה כרוכה בתשלום.
אם אתה שוקל לשכור חברת SEO, עשה זאת בשלב מוקדם ככל האפשר. זמן טוב לשכור את השירות הוא כשאתה שוקל לעצב מחדש את האתר או מתכנן להשיק אתר חדש. כך תוכל, יחד עם ספק ה-SEO, להבטיח שהאתר מתוכנן מיסודו להיות ידידותי למנועי חיפוש. אולם חברת SEO מוצלחת יכולה גם לעזור בשיפור אתר קיים.
למרות שחברות SEO יכולות לספק ללקוחות שירותים חשובים, חברות SEO מסוימות פוגעים בשמו הטוב של התחום בעקבות השיווק האגרסיבי שלהן וניסיונותיהם להשפיע בחוסר יושר על התוצאות של מנועי החיפוש. פעולות שמפרות את ההנחיות של גוגל עלולות להשפיע לרעה על הצגת האתר שלך ב- גוגל, או אף להסרתו מהאינדקס של גוגל.
שיטה פסולה, הנוגדת חוקי SEO, היא יצירת דפי "סף" מלאים במילות מפתח במקום כלשהו באתר הלקוח. ספק ה-SEO מבטיח שהדבר יהפוך את הדף לרלוונטי יותר לשאילתות רבות יותר. הבטחה כזו שקרית במהותה: רק לעתים רחוקות דפים בודדים הם רלוונטיים למגוון רחב של מילות מפתח. שיטה ערמומית עוד יותר היא לכלול בדפי סף אלו גם קישורים מוסתרים אל לקוחות אחרים של חברת ה-SEO. דפי הסף הללו מרוקנים מתוכן את פופולריות הקישורים של האתר ומנתבים אותה לאתרי חברת ה-SEO וללקוחותיה האחרים, שעלולים לכלול אתרים חסרי טעם או בעלי תוכן לא חוקי.